אספנו למענכם כמה רעיונות משובחים עבור מתנות ימי הולדת המותאמות לילדים בני עשר. כמובן שחייבת להיות התאמה בין אופיו של הילד, העדפותיו ואפילו מינו לבין המתנה עצמה, אך באופן כללי נציין כי מתנה לילד בן 10 שיכולה להוות אטרקציה עבורו, תענה על אחד מהקריטריונים הבאים לפחות: עניין מוטורי (מוטוריקה גסה או עדינה), עניין אינטלקטואלי, מעשי או דקורטיבי. נכון, רכישת מתנות לילדים בגן נחשבת הרבה יותר קלה מאשר רכישת מתנות לילדים לסוף שנה בכיתה ד' (החבר'ה בני 10, פחות או יותר, וישנן מתנות לילדים הנחשבות מבחינתן תינוקיות), אבל גם אם מדובר באתגר, אנחנו כאן כדי להצליח לעמוד בו בכבוד.

משחקים לילדים בני עשר

מתנות לילדים לימי הולדת שנחשבות בגיל הזה, הינן משחקי חשיבה ואסטרטגיה שיש בהם אלמנט של תחרותיות. קיימים משחקים של "אחד מול אחד" ומשחקים שניתן לשחק בהם כ"זוג כנגד זוג" או יותר. חשוב להתאים את סוג המשחק לאופי הילד: משחק משימות המבוסס על עולם הפנטזיה ומייצר עולמות קסומים שבהם הדמויות בעלי כוחות על, משחק ריגול מבוסס משימות וכדומה. עוד במחלקת משחקים לילדים נמצא את תת המחלקה שמציעה ניסיונות מדעיים, טריקים של קוסמים וכדומה. מי שמשוגע על זה, ישמח בערכה כגון זו.

יום הולדת של אותיות

אם הילד אינו אוהב משחקים לילדים בגילו, ייתכן שהוא יעדיף ספרות המתאימה לגילו. כיום מככבים ספרים שסבירות שאת הסרטים המבוססים עליהם, הוא כבר ראה. למה בחרנו בנישה הזאת? כי יום הולדת הוא הזדמנות נהדרת להעשיר את אוצר המילים, וספרות שמתרגמת למילים סרטים שהוא כבר ראה או רוצה לראות, היא אופציה מצוינת לעידוד הקריאה בגיל זה. פרט לספרים מסוג זה תמצאו גם את ספרי הבישול המיועדים לילדים. אלה מהווים מתנה יוצאת מהכלל לילדים שאוהבים לבחוש בסירים.

מתנות מקוריות לילדים

נכון, גאדג'טים אלקטרוניים מאוד מפתים לרכישה. כל ילד יום הולדת יאהב את זה (כמעט), אבל כבר סיכמנו שאנחנו רוצים להרחיק אותם, ולא במעט, מהמסך המרצד או מכל אלמנט דיגיטאלי באשר הוא, ולכן נציע רכישת כרטיסים לילד ולהורה למקומות בילוי אטרקטיביים ומעשירים כגון מוזיאונים או מוקדי פעילות שונים כמתנה מקורית. תתפלאו, אבל הורים רבים ישמחו על הזדמנות זו לבילוי משותף, והמחווה תתקבל בברכה.